نرم افزار موبایل

نرم افزار موبایل
برای شروع کار مجدد وبلاگ یه سری نرم افزار های موبایل آماده کردم که امیدوارم به دردتون بخوره

 

زيارت عاشورا

اين هم برنامه زيارت عاشورا... با اينکه برنامه با جاوا نوشته شده و قاعدتاً بايد روي همه موبايل ها اجرا بشه ولي به دليل رعابت نکردن برخي استاندارهاي فارسي سازي در کدنويسي آن، تنها مي توانيد آنرا روي موبايل هاي نوکيا اجرا کنيد.
ان شاءالله بتونيم اين ادعيه رو روي يه نرم افزار درست و حسابي يه روزي خودمون طراحي کنيم و بديم خدمتتون.. حجم اين برنامه 28 کيلوبايت بيشتر نيست.. اينجا دانلودش کنيد!



 

متن کامل کتاب کلیات مفاتیح الجنان برای موبایل

این برنامه متن کامل کتاب شریف کلیات مفاتیح الجنان تالیف مرحوم شیخ عباس قمی برای استفاده در گوشی های موبایل می باشد. فرمت طراحی شده این برنامه به صورت جاوا بوده و فایل دریافتی شما پسوند JAR دارد و برای همین در بیشتر گوشی ها قابل استفاده می باشد. این برنامه شامل ادعیه، اعمال، زیارات و ملحقات کتاب مفاتیح الجنان می باشد. این نرم افزار با حمایت مالی نیروی مقاومت بسیج و جمعی از خیرین در در پائیز سال 1386 تهیه گردیده و به صورت رایگان قابل توزیع است. محیط طراحی برنامه دارای کیفیت خوب و بالا و فونتهای استفاده شده و نمایش آنها به صورت بسیار واضح و خوانا می باشد. نظرات و پیشنهادات خود را در جهت بهبود برنامه به آدرس info@mobinmobile.com‌ ارسال کنید.

 
 
 
 
امروز پنج شنبه است! يه هديه خوب براتون دارم... نرم افزار "دعاي کميل" براي موبايل هاي نوکيا!

نام: دعاي کميل V1.0
حجم: 25.6 کيلوبايت
سازگار با: موبايل هاي سري 60 نوکيا (احتمال داره به سري N هم بخوره، البته همونطور که مي بينيد اين فايل جاوا هستش! و بايد روي تمام موبايل هاي جاوا نصب بشه.. ولي من روي w800 امتحان کردم. متن ها رو خراب نشون ميداد!!)

لينک دانلود

روي هم رفته برنامه ي خيلي ساده ايه! امکاناتش هم محدوده.. مثل بزرگ و کوچک کردن متن و صفحه به صفحه حرکت کردن؛ ولي از هيچي بهتره..

 

دعاي عهد

نرم افزار دعاي عهد همراه همراه با صدا را، آقاي محمد علي شريعتي ساخته اند. من روي موبايل w800 نصبش کردم جواب داد. چون فرمتش جاوا است روي تمام گوشي ها، هم نوکيا و هم سوني اريکسون و حتي ديگر مدلهاي گوشي (به غير از پاکت پي سي ها) که قابليت نصب نرم افزار رو داشته باشند و بتوانند Mp3 پخش کنند اجرا ميشه و مشکلي هم نداره! گرافيک نرم افزار هم ساده و زيباست!
حجم اين نرم افزار 598 کيلو بايت است و شما مي توانيد آنرا از اينجا دانلود کنيد.

 
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 18 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: