ویدئو کلیپ=1.آیت الله مصباح از زبان رهبری - 2.حماسه سیاسی معرفی اصلح
 
 آیت الله مصباح یزدی - mesbah yazdi
1. ویدئو کلیپ آیت الله مصباح در کلام رهبری - گزیده بیانات از کلیپ های منتخب + دست بوسی علامه

نمایش کلیپ در اینترنت

2. ویدئو کلیپ حماسه سیاسی آیت الله مصباح در معرفی اصلح+فرمایش رهبری در مورد ایشان

لینک دانلود مستقیم با حجم ۱.۱۷مگ

نمایش کلیپ در اینترنت

کلید واژه: دانلود و دریافت فیلم سخنان و بیانات رهبری در مورد آیت الله علامه محمد تقی مصباح یزدی و اظهار لطف حضرت آقا امام سید علی خامنه ای و دعای مقام معظم ولایت برای سلامتی ایشان - دست و پا بوسی ایت الله مصباح ایشان را - آیت الله مصباح خلا نبود افرادی چون علامه طباطبایی و شهید مطهری و ... را ۱ر می کنند. بصیرت و علم و فقه . بینی و بین الله در روی زمین و زیر این آسمان اصلح به جز آقای لنکرانی نمی شناسم. حماسه سیاسی و اقتصادی .

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
دانلود آهنگ زنگ موبایل زیبا، سنتی، ملایم و متفاوت 1


به همه ی دوستانی که به دنبال این هستند که صدای زنگ تلفن همراهشون زیبا و متفاوت باشه و همچنین از نواهای ملایم و سنتی خوششون میاد توصیه میکنم این مجموعه ی 18 تایی رو دانلود کنند. این مجموعه جدا شده ای از تصنیف هایی است که استاد بیژن بیژنی خوانده اند.

دانلود 18 نواخت زنگ موبایل 1 - حجم 12.86 مگ


نظرتون برام خیلی مهمه رفقا

التماس دعا

لینک های مرتبط:

دانلود 40 صدای زنگ موبایل با موضوع غمگین و جالب

دانلود زنگ موبایل مشهور بی کلام 

دانلود مجموعه هایی از زنگ های موبایل ملایم

دانلود مجموعه های زنگ موبایل با موضوعات متنوع ۱ (مداحی - رمانتیک - محرم - نوکیا - وحشتناک - گیتار - اس.ام.اس)

دانلود مجموعه های زنگ موبایل با موضوعات متنوع 2(خنده دار - بی کلام - رمانتیک- چاوشی - کیتارو- ترسناک- حیوانات)

 دانلود مجموعه های زنگ موبایل با موضوعات متنوع 3 (ماه مبارک رمضان - ربنای شجریان - ملایم - جذاب - اسپانیایی - زنگ های فابریک گوشی و ... )

کلید واژه: سنتی - لایت - آرام بخش - مذهبی - غمگین - شاد - محشر - نواخت - موسیقی - عاشق شده ای ای دل - آینه در اینه - نوآوری - جدید - تازه - - باغ من و بهار من - بانو جان - بارون بارونه - بی قرار - خواننده - سنتور - نی - شیپور - دایه دایه وقت جنگه - لری - بختیاری - آینه سیما - بیکلام - رینگتون - پیامک - ماه مبارک رمضان -


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
دانلود منتخب خاطرات شفاهی بابانظر(شهید محمد حسن نظرنژاد)
            baba nazar بابانظر(شهید نظرنژاد)

 در این مجموعه سعی شده چند روایت از این کتاب انتخاب شود. قطعا این مجموعه تنها اشاره هایی از کتاب را بیان می کند و نه تنها مخاطب را بی نیاز از خواندن کامل کتاب  نخواهد کرد بلکه بیشتر مد نظر این است که وی را به مطالعه ی کامل آن علاقه مند نماید. فایل نوشتاری این منتخب از این جهت در اختیار دوستان قرار گرفت تا بتوانند آزادانه هرگونه استفاده ای چه در محیط های مجازی و چه در نشریات داخلی و غیره داشته باشند.

مطالب از لابه لای متن انتخاب شده و عنوانی که به هر موضوع داده شده در کتاب موجود نیست. عنوان هایی که در این منتخب آمده است عبارت است از: تظاهرات(قبل از انقلاب) ، غنیمت جنگی، انتظار و شهید، سنگر پلنگ ها(اخراجی ها)(خنده دار)، وصیت پدر، ده روز، راننده بلدوزر(خنده دار)، دختر شهید، وداع آخر.

در این کتاب از شهرهای زیادی نام برده می شود(به خصوص مشهد و شهرهای مناطق جنگی) که از آنجمله شهر تربت جام(در خراسان رضوی) است. از جمله شهدای بزرگوار تربت جامی که در این کتاب از آن ها یاد شده سردار علیمردانی و سردار شریفی هستند که این نکته برای دوستان همشهری ما که تا کنون هیچ اثری(نوشتاری و تصویری) از شهدای شهرشان ندیده اند می تواند قابل توجه باشد.

از همه ی دوستان التماس دعــا دارم.

دانلود منتخبی از کتاب بابانظر - حجم: ۸۵کیلوبایت - فرمت: ورد۲۰۰۳

 

دو روایت از این منتخب در زیر آورده شده:

صفحه 311 – دختر شهید

حول و حوش عید نوروز و چهلم برادر حاج شریفی شده بود. [برادر و داماد آقای شریفی در عملیات والفجر هشت به شهادت رسیده بودند]. از اهواز برگشتم و به مشهد رفتم. به اتفاق ایشان به تربت جام رفتیم. برادرش را در آن جا دفن کرده بودند. آن شهید، دختر بچه ی هفت ساله ای داشت. سر خاک، این دختر بچه خود را روی قبر پدر انداخته بود. دیدم حاج شریفی که هیچ وقت گریه نمی کرد، به شدت گریه می کند. هرچه عموجان عموجان می کرد، نمی توانست این دختر را جدا کند. عاقبت آن طفل معصوم بیهوش شد. شریفی او را بغل کرد و با هم به روستایشان، سرخه آوردیم. از برادر او سه فرزند دیگر هم به جا مانده بود. این دختر بچه وابستگی عجیبی به پدرش داشت.

 

صفحه 260 – راننده بلدوزر (خنده دار)

... آقای شریفی پشت بیسیم گفت: ما الان با آقای احمدی روی پَد هستیم. اگر یک بلدوزری باشد که خاکریز بزند، امشب این خط را حفظ می کنیم. من به علی پور گفتم و علی پور گفت: من با موتور جلو می روم. به راننده بلدوزر بگو جلو بیاید. به راننده بلدوزر گفتم: برو، آقای علی پور جلوست. راننده بلدوزر که یک جوان بسیجی بود، گفت: به چشم. راه افتاد. اقای شریفی می گفت: با جواد جامی و سید علی ابراهیمی و علی حافظی اول فلکه [میدان] بودیم که دیدم یک بلدوزر می آید. اول فکر کردیم تانک می آید. گفتم بچه ها تانک به طرف ما می آید، نکند عراقی ها سه راهی را گرفته باشند و تانک ها وارد عمل شده باشند؟ علی پور گفت: بلدوزر است. بلدوزر آمد و رد شد. از فلکه هم جلوتر رفت و شروع به کار کرد.

بلدوزر که رفت، عراقی ها فکر کردند همه ی نیروهای ما رسیده اند. در همان موقع پا به فرار گذاشتند. راننده با خیال راحت به کار پرداخت. نزدیکی صبح فلکه دست ما افتاد. نیروها به فلکه رفتند. عراقی ها فرار کرده بودند. راننده بلدوزر از بچه ها پرسیده بود که چرا شما به من تیراندازی می کردید؟ گفتند: ما به طرف تو تیراندازی نکردیم، عراقی ها بودند. ما این طرف فلکه بودیم و تو داخل عراقی ها بودی.

راننده بلدوزر افتاد و حالش به هم خورد! علی پور شانه هایش را مشت و مال داد. آهسته آهسته به خودش آمد و گفت: حضرت عباسی اگر دیشب می فهمیدم، سکته می کردم!

مصاحبه: سید حسین بیضایی. تدوین: مصطفی رحیمی. چاپ چهل و پنجم: 1390. انتشارات سوره مهر. مشتمل بر 520 صفحه.

 

لینک های مرتبط:

۱. دانلود کل کتاب بابانظر

۲.  آلبوم تصاویر بابانظر و تصاویر منتشر نشده بابانظر

۳. یادداشت پرویز پرستویی + نگاهی به کتاب

کلیدواژه: سردارشهید حسن علیمردانی- سردارمحمد ابراهیم شریفی- تربت جام- تایباد- سرخه-صالح آباد- دختر شهید- آیت الله مرعشی- ابوالحسن شیرازی- علی زاده- ارتش- سوسنگرد- حاج مهدی میرزایی،حاج ماشالله آخوندی، مقدادیان، ملک نژاد، رفتگر و پورولی - شوخی- طنز- شر و شلوغ- بربری- فوت-بهشت رضاع- دفن پدر- روضه- لشکر۳۱ عاشورا- گم کردن راه- عیدنوروز- عملیات والفجر-خواب- حلالیت خواهی- علی ابراهیمی-حضرت زینب س- سعادتی- نجفی- قاآنی- قبر- عکس-تصویر-فایل متنی-نشریه-مجله-خاطرات-سندزنده-گزینش- خلاصه- انتخاب- برگزیده- نگاهی به - برداشت- نکات-چکیده- عصاره-منتخب- شرح- نگاهی برا کتاب-


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
جوک درآمدهای نجومی مقام معظم رهبری

انقلاب اسلامی بر پایه ساده زیستی و ساده زندگی کردن است. متاسفانه ساده زیستی رو دولت مردان ما بد معنا کردن برای مردم. یک عده هم به ظاهر ساده زیست بودند ولی دفتر کارشان در پاستور را که نگاه می کردی بعد از چند سال می فهمیدی فقط شعار بوده است.
خبرگزاری رویترز یک مقاله ی 3 بخشی از درآمد های مقام معظم رهبری نوشت که بیشتر شبیه به جوک بود تا یک مقاله استاندارد. درآمدهایی نجومی که هر آدمی شاخ در میاره. خبرگزاری های آمریکایی دارند رهبر کشوری را زیر سوال می برند که از شاخصه های بارزش ساده زیستی است. این روزها تهمت زدن و دروغ بستن بسیار کار ساده ای است. 
اولا اصلا خبرگزاری رویترز در ایران خبرنگار نداره که بخواد در ایران تحقیق کنه
دوما نویسنده های این مقاله اصلا علم اقتصادی ندارند که بخواهند تحلیلی داشته باشند.
سوما ازاشتباهات تاریخی بزرگ این مقاله معلوم بود نیت شان فقط دروغ پراکنی و تخریب چهره امام خامنه ای است.
جالبه صفحه دو BBC فارسی از سردبیر خبرگزاری رویترز در مورد این مطلب دعوت کرد و هم از یکی از نزدیکان سیاسی آقای خاتمی. مجری حتی نمی گذاشت مهمان برنامه محتویات شبهه برانگیز این مقاله رو تکذیب کنه یا وقتی حرف از گندکاری های بریتانیای کوچک می اومد سریع بحث رو عوض میکرد.
يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
مى‏خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش كنند، ولى خدا كامل‏كننده‏ى نور خويش است، هر چند كافران خوش نداشته باشند
. سوره صف آیه 8
به نقل از وبلاگ ارزشی بصیرتی ها

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
دانلود نشریه ی یادواره ی شهدای مسجدالزهرا(س) و پنج شهید گمنام تربت جام

 

 مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا (أحزاب آیه 23)

 

یادواره شهدای مسجدالزهرا(س) و پنج شهید گمنام تربت جام-شاعر=حمیدرضا سرور عظیمی

پنجم آذرماه۹۲، هفته ی بسیج، تربت جام، مسجدالزهرا سلام الله علیها مراسمی ارزشمند و به یادماندنی.  مراسمی که روح شهادت را دوباره به پروز درآورد.

در روستاهای تربت جام یادواره هایی هرساله برگزار میشه اما این اولین یادواره ای است که در شهر برگزار شد. نمی دونم بگم جای خوشحالیه یا جای ناراحتی!! این مراسم هم با همت جوانان مسجد پا گرفت. انشالله با غیرت جوان های دیگر مساجدشهر،  کارهای مشابهی انجام بگیره.

در هر حال ویژه نامه ای هشت صفحه ای در مورد شهدای منطقه ی مسجد تهیه شد که به لحاظ محتوایی ارزشمند بود. در این ویژه نامه شناختنامه ای از هرشهید ارائه و روایتی به سبک داستانک(داستان کوتاهِ کوتاه) و گاهی اشاره ای از وصیت نامه ی شهید درج گردیده است. کاری که تا بحال حتی بصورت کوتاه-باز هم متاسفانه- انجام نشده بود، آن هم در طول این همه سال!! دردناک تر آنکه از شهدای تربت جام تنها و فقط دو کتاب به همت کنگره ی سرداران شهید چاپ شده. همان قدر که مسئولین می توانند مقصر باشند مردم هم هستند و صدالبته نباید دنبال مقصر گشت و باید به دنیال حل مساله رفت. یا علی گفتیم و عشق آغاز شد...

این ویژه نامه تقدیم به همه ی دوست داران شهادت و مرادشهیدان

دانلود۱- فایل پی.دی.اف با حجم ۴.۲مگ

دانلود۲- فایل وُرد۲۰۰۷ ، با حجم ۸.۸مگ 

 

منتخبی از این ویژه نامه:

۱- رفت مزار شهید. گفت حمد و سوره می خوانم ولی نمی دانم خودتی یا نه. چند قدم که دور شد صدای محمد ابراهیم را شنید: "خاله من اینجام". (شهید محمد ابراهیم خرمی)

 

۲- آرزو داشت شهید شود. می گفت در راه خدا باید جهاد کرد. می گفت من سرم را برای وطنم می دهم. وقتی برگشت سرنداشت. (شهید علی اکبر عبدی)

 

۳-با کت و شلوار دامادی آمد خانه. علی را بوسید یک ساعت پیش ما بود و گفت می خواهم بروم. از خانه که رفت کبوتر شد و پر زد. هر چه در خواب صدایش زدم محمد، محمد، برنگشت. (مادر شهید محمد قاسمی بزدی)

 

۴- دست نوشته ای اخلاقی از شهید ابراهیم رجبی: مرحوم فیض کاشانی در کتاب "محجة" برای گرسنگی ده فایده ذکر می کند که عبارتند از: اول: صفای دل و برافروختگی قریحه و نافذ گشتن بصیرت. دوم: رقت و صفای قلب. سوم: شکستن دل و زوال سرمستی و شادی افراطی. چهارم: به یاد محرومان مبتلا افتادن و عذاب خدا را به خاطرآوردن. پنجم: دفع خواب و زمینه شب زنده داری. ششم: در هم شکستن تمایلات شدید جنسی و شهوات. هفتم: امکان مواظبت و تداوم بر عبادت. هشتم: تندرستی بدن و دفع بیماری ها. نهم: فایده اقتصادی و مقابله با کمبود. دهم: امکان ایثار و صدقه با آن صرفه جویی پیش می اید.

 کلید واژه: مجله- مقدمه- یادبود- مفقودالاثر- جاویدالاثر- بوستان معلم- رمضان رضایی اسکندری رونجی- عباسعلي حسيني اسكندری- براتعلی حبیبی - سید احمد حسینی- اسداله خاکی- جمشید خوشدل- محمد ابراهیم خرمی- علی اصغر عاشوری- حسن، محسن، عبدالله رستگار مقدم - ابراهیم رجبی کاریزنویی- محمد جمعه عبدی- سید جواد صامعی- محمد قاسمی بزدی- علی اکبر عبدی- حسین نصیری- احمد سالار زاده- سید محمود مهدوی- حمید لزگی-جملات قصار مقام معظم رهبری و امام خمینی- خواب- خاطره- روایت- خاطرات شفاهی- داستان نویسی- جنگ- دفاع مقدس- اشرار و قاچاقچیان- مبارزه- دریافت- رنگی- طرح-


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
یکی از دغدغه های بی.بی.سی فارسی: همجنسگرایان


هر از گاهی در اخبار یا در گزارشات شبکه ی منحوس BBC می بینیم که از همجنسگرایان صحبت می شه و از دگرجنس گرایان. اما با چه رویکردی؟؟ در دفاع از اونها؟ نه!!! بلکه در راستای رفع مشکلات و موانع اونها و طرح دغدغه های اونها!!! حتی بیشتر از اون، برای فرهنگ سازی!!

رفته بودم به سایت بی.بی.سی فارسی که ببینم چی بلغور می کنند. دیدم یه گزارش از دو دختر همجنسگرای ایرانی گذاشته که به ترکیه مهاجرت کردند. در سرتاسر این گزارش سعی شده که حس همزادپنداری مخاطب رو ترغیب کنند تا بتوانند در ذهن مخاطب بروز و ظهور آنها رو بقبولونند و توجیه کنند. شاید مخاطبی که زیر بمباران این نوع گزارشات قرار می گیرد، به زودی در مقابل احکام شرع موضع خواهد گرفت و حرف از "مسلمانان متحجر" و "اسلام عرب ها" و "حق آزادی" و ... خواهد زد. 

چند جمله از این مصاحبه رو در زیر میارم. قبلا از همه بزرگواران عذر میخوام. قصدم اینه که اونهایی که سنگ این شبکه ی صهیونیستی رو به سینه میزنن چهره ی واقعی اش رو ببینند.

"ما هیچگونه کمک مالی و یا مشورت های حقوقی هم نگرفته ایم". ... "در جامعه ای که مجازات این کار، اعدام است، واقعا کاری نمی شود از پیش برد". ... "نکته بسیار مهم برای ما دیده و شنیده شدن دنیای همجنس گرایی هست. در روزگاری که به شدت بخصوص در جامعه هوموفب ایران با آن روبرو هستیم، کمرنگ بودن ما لطمه بزرگی است به نسل بعد از ما". ... "ببینید مشکلات همجنس گرایان در ایران بسیار زیاد است. روز به روز هم وخیم تر می شود و به عقیده من نوعی نسل کشی در حال شکل گیری هست". ... "البته این را بگویم که از وقتی به ترکیه آمدم، متوجه شدم اصلا زن بودن یا لزبین بودن یعنی چه، فهمیدم این مانع ذهنی، به خاطر محدودیت های اجتماعی بوده است". ... "الان از نظر کار خیلی مشکل داریم، از نظر مالی هم مشکلات مان بیشتر است". ..."ما از هیچ سازمان ایرانی که در مسیر کمک به دگرباش های جنسی هستند، کمکی دریافت نکردیم. فقط یک سازمان، یک بار کمک اندکی مالی به ما کرد که این سازمان هم در زمینه همجنس گرایان فعال نبود. بقیه سازمان ها هیچ کمکی به ما نکردند. مرتب هم مکاتبه کردیم، ایمیل زدیم ولی هیچ اتفاقی نیفتاد".

این گزارش های متنی و ویدئویی کار اول این حیوان صفت ها نبوده و نخواهد بود. 
کلید واژه: شبکه های اسرائیلی- تهاجم فرهنگی- جنسی- پورنوگرافی- شیطان گرایی شیطان پرستی- ضدخدا- انحراف جنسی- ضداخلاقی- ترویج روابط نامشروع سکس سکشوال گی- لزبین- دختربازی-مهاجرت- پناهدنگی-شبیخون فرهنگی- قتل عام فرهنگی- حیا- عفاف- حجاب-آسیب اجتماعی-بیماری روانشناسی-

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
دانلود منتخبی از کتاب دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری


کتاب دغدغه های فرهنگی حضرت آقا، سید علی خامنه ای (مقام معظم رهبری)

یکی از کتب ارزشمندی که در حوزه شناخت اندیشه و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به چاژ رسیده کتاب دغدغه های فرهنگی است.

البته لازم به ذکره که این کتاب بیانات حضرت آقا را تا سال ۱۳۸۲ رصد کرده و به ذکر بیانات پس از این سال پرداخته نشده. همچنین محور اصلی بیانات حول محور دو سخنرانی مهم ایشان در سال ۷۳ است دیگر فرمایشات ایشان شرحی مزجی بر این دو سخنرانی است.

آنچه در پیش روی شماست، انتخاب هایی از این کتاب وزین است. رویکرد انتخابی اصلا خلاصه برداری نبوده بلکه بزرگ نمایی بعضی جملات جهت دهنده بوده است و این کار با این خوش بینی انجام شده که یک فرد دغدغه مند بخواهد کلام هایی از آن بزرگوار را در حوزه ی فرهنگ به خاطر بسپارد.


دانلود منخب بیانات مقام معظم رهبری برگرفته از کتاب دغدغه های فرهنگی 

فرمت: word2003 ، حجم: ۸۵کیلوبایت

در عین حال قبل از قرار دادن متوجه شدم برو بچه های سایت راز ۵۷ (www.raze57.com) این همت رو به خرج دادند و خلاصه ای از اون رو در دسترس قرار دادند. من این لینک رو در ایـنـجـــا می  یارم. حجمش ۵۵۷کیلوبایت و با فرمت pdf بود. البته کاری که در قبل تقدیمتون شد متفاوت از اونه و رویکردش همون طور که گفته شد خلاصه برداری نیست. 

همچنین برای خرید اینترنتی کتاب از سایت موسسه جهادی (صهبا) با ۱۰٪ تخفیف (۳۳۰۰تومان) می توانید به ایـنجـــا مراجعه بفرمایید.

یکی از برنامه های شبکه ی رادیویی گفتگو (رصد)، در یک نوبت از برنامه هایش از دو نفر از عوامل تهیه کننده ی کتاب دعوت کرده بود(16 مهر91) تا پیرامون کتاب و دغدغه های حضرت آقا، صحبت کنند. این گفتگوی زیبا رو میتوانید از ایــنـجــــــا دانلود کنید. (حجم 9.7مگ) 

التماس دعا

کلیدواژه: سید علی حسینی خامنه ای- حضرت آقا- کارفرهنگی- روشنفکر و هنر و هنرمند- سینما- گزینش و برگزیده- حفظ- دسته بندی- فرمایشات- نظرات- صحبت ها- کلام و سخن- فرهنگ و تمدن انقلاب و جبهه و جنگ - تهاجم- جریان روشنفکری و انقلاب- امام-چکیده-عصاره- جملات مهم- کلمات قصار- 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
دانلود منتخب کتاب پرستاران؛ از سری کتب روزگاران(4)


کتاب های "روزگاران"هر یک موضوع و نویسنده ی خاص خود را حوزه دفاع مقدس دارد و به سبک داستان کوتاه کوتاه(داستانک) نوشته می شود. ناشر آن موسسه روایت فتح است. در هر یک سعی شده صد داستان-روایت واقعی از خاطرات ذکر گردد.  هفت روایت از این کتاب برای دانلود انتخاب شده. قطعا این لینک جایگزینی بر مطالعه ی کامل آن نخواهد بود. همینطور خوبه بگم که این کتاب برای هدیه دادن بسیار مناسب و عالی است


فرمت: ورد۲۰۰۳ ، دارای ۴صفحه، حجم ۳۶کیلوبایت. 

خرید اینترنتی از اینجا (قیمت ۱۳۰۰تومان).

کلیدواژه: خواهران بانوان، زنان و دختران رزمنده ی بسیجی دکتر و پرستار در بیمارستان های مناطق جنگی- جانباز- ایثارگر- شهید- شهادت- خلاصه برداری، چکیده، برگزیده ، گزینش، -هشت سال دفاع مقدس- شیرزن- حماسه- ادبیات- کادو برای تولد، سالگرد ازدواج، جشن- یادگاری- فرمانده- تلاش و مجاهدت و بی خوابی- مریض- نماز- خط مقدم- اسیر- درمانگاه- حجاب- مادر شهید-

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
دانلود کامل همه ی آهنگ های حامد زمانی با حجم کم+مصاحبه ها و یادداشت ها
 
   دانلود آهنگ تیتراژ سریال کرکره حامد زمانی

اکثر آهنگ های موجود در اینترنت از حامد زمانی با کیفیت و حجم بالا بودند و اکثرا فرمت mp3 . من سعی کردم ضمن تهیه آرشیوی کامل از اونها حجمشون رو کم کنم. مجبور شدم فرمت فایل ها رو تغییر بدم. این مجموعه شامل پنج بخش است و بخش آخرین ها(پنجم)به روز رسانی می شود (آهنگ های جدید به مرور اضافه می شود). هینطور در بخش سوم متن مصاحبه ها و گزارش ها و یادداشت های حامد زمانی جمع آوری شده. با ذکر صلوات جهت تعجیل در ظهور دانلود بفرمایید. التماس دعا

 

جهت مشاهده ی لینک های دانلود و توضیحات هر یک به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 بخش آخرین ها: به روز رسانی می شود ...

13- ؟؟؟؟ ؟؟؟؟

12- شکوفه سیب - به مناسبت تولد حضرت علی اصغر(ع) - انتشار: 21 اردیبهشت93 - دانلود صوت با حجم 12.25مگ

11- فردو - به سفارش صدا و سیما - انتشار: 16 اردیبهشت93- دانلود صوت با کیفیت بالا و حجم 9:30مگ - متن آهنگ فردو - 

10- هم آواز طوفان- به مناسبت سی و چهارمین سالگرد شکست سپاه ابرهه در طبس- انتشار: 8 اردیبهشت- دانلود صوت با حجم 11.07مگ - دانلود نماهنگ با حجم 34مگ

۹- بهارم- پیشکشی به همه ی مادران شهدا - انتشار: 24فروردین - دانلود صوت با حجم 10.40مگ - دانلود کلیپ تصویری با حجم 52.92مگ -

۸- کرکره - تیتراژ سریال کرکره- انتشار: ۱ فروردین۹۳ - موضوع: شاد بودن و خندیدن و مبارزه با مشکلات- دانلود با حجم 5.40مگ و مدت 2:21

۷- ما ایستاده ایم - به مناسبت روز ملی راهیان نور(بیستم اسفند) - انتشار: 21 اسفند92- دانلود با کیفیت بالا و حجم 17.5مگ - دانلود با کیفیت متوسط و حجم 7.01مگ -

۶- چشم مجنون - تقدیم به شهید همت - انتشار: 9 اسفند92- دانلود با کیفیت بالا و حجم 10.45مگ .

۵- پایداری - تقدیمی به شهید مصطفی احمدی روشن - رونمایی در اختتامیه جشنواره فیلم عمار- انتشار: ۲۱دیماه۹۲ - دانلود باکیفیت عالی، حجم: ۱۳مگ ؛ دانلود با کیفیت خیلی خوب، حجم 5.3۱مگ ؛ دانلود با کیفیت خوب، حجم 1.35مگ.

۴-محمد(ص)- به مناسبت هفته وحدت- انتشار: 27دیماه92- دانلود غیرمستقیم صوت با کیفیت عالی، حجم18مگ؛ دانلود ویدئوی اجرا در شبکه ی 2 با حجم 102مگ

۳-فصل(وقت) رسیدن- به مناسبت دهه فجر- انتشار: 16بهمن92- دانلود صوت آهنگ با حجم12مگ؛ دانلود کلیپ تصویری با حجم 14مگ

۲-راز روشن- مناسبت: سالگرد شهید احمدی روشن- انتشار: 20بهمن92- دانلود صوت آهنگ باحجم 10مگ: لینک مستقیم؛ لینک غیرمستقیم.

۱-رسولان رازخورشید- مناسبت:دهه فجر(22بهمن)-انتشار:20بهمن92- دانلود صوت باحجم 13مگ: لینک مستقیم؛ لینک غیر مستقیم.

 

 

کلیدواژه ها: عبدالرضا هلالی - پیمان طالبی - نیما نورمحمدی - رضا پوررضوی - حامد عسکری - امید رهبران - ميلاد عرفانپور  - شاهين منصوري - علي درخشنده - محمد مهدی سیار- آل کثیر - فرهنگ سرای خاوران – دست نوشته – مصاحبه جنجالی – پیام – کامنت – پاسخ دادن به نظرات و انتقادات و شبهات حامیان و منتقدان– مصاحبه با روزنامه همشهری – گزارش - نماهنگ – کلیپ صوتی و تصویری – ملودی – متن ترانه و سرود و اشعار – کار ارزشی – موسیقی انقلابی ، اسلامی ، مذهبی ، سیاسی ، دینی ، قرآنی ، مردمی ، ارزشی – پشت صحنه – فیلم – برنامه شاخه طوبی – صدای بی صداها – فیلم های انتخاباتی – عکس و تصویر - برنامه عشق من ایران من – تیتراژ برنامه و فیلم – بیوگرافی – معرفی – آثار – قطعه – کد آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول – جایزه برای قتل شاهین نجفی - نه مثل ساره ای و مریم ، نه مثل آسیه و حوا - فقط شبیه خودت هستی ، فقط شبیه خودت زهرا – سرود ملی حجاب و عفاف - مــاه اگــه نــــور خـــدا رو بگیـــره تــا همیشـــه زینـــت آســمونــه - مــاه اگـــه کـــه خودنمــایی نکنه همیشه روشن و کامل می مونه - دنیا نیــرنگ و رنگـــه بازی هـــاش چشـــم نــداره رنـگ عشقو ببینه - تو ولــی آئینـــه ای و حیفــه کـــه روی آئیــنـــه غـــبــاری بشیــنــه - داری از تو متلاشی میشی - مثل وقتی که نباشی میشی - شکستنهای امروزت همش محصول دیروزه - هنوزم دوستت دارم ، هنوزم تو دلم هستی - خودشون تبر می کوبن به درخت - خودشـون رازقـی پـرپـر می کنن - ما اگه یه ســـاقه رو هرس کنیم - گوش اهـل عالمــو کــر می کنن - به جرم عاشقی میشه دلو محکوم به زندون کرد - ولی یـادت نمی ذاره یکی انگار میگه برگرد - شکوه آسمـــون ، خواب شهـــابا فقط تو چشــم تو تعبیر می شن - تو که فرمانده باشی توی دستات تمـوم سنگ ها سجیل می شن - باز امشب از تب تو شها تاب می خورم  باز از فرات خشــــک لبت آب می خورم - مسلمانان، مسلمانان مسلمانی ز سر گیرید - در این بتخانه ابراهیم باشید و تبر گیرید - سل الانوار هل لازلت یا شیطان نعسانا - لماذا لا ننادی الموت ان الموت احیا - دستمو بگیر نذار اشتباه برم جز در خونت تو بگو کجا برم - از این دریا اگه یه قطره کم شه - به جاش بارون حق سرریز می شه - به این عکسها ،خیره شو خیره شو  به اون روزهای پر از خاطره - حسابش رفته از دستم که امروز دُرُست چند روزه نیستی دیگه پیشم - یکی میگه با فریاد راه میندازه داد و بیداد بچه مو آقا شفا داد نو صحن گوهرشاد - سخت است گفتن اما  زان سخت تر نگفتن - اين راز برملا را از اين و آن نهفتن - اوضاع از اين قرار است اين اصل ماجرا بود: پاداش گردن كج - امید رهبران- محمود صفری - چه صاف و ساده شروع شد چه عاشقونه و زیبا - پر وا کن که دنیا واست ،داره طرح قفس میکشه،امروزت تموم نشده داره خورشیدت نفس میکشه - لحظه لحظه خاطرات بهمنی - تمام و کلیه ی ترانه ها جامع حجم پایین و کوچک -


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
چگونه مانع غیبت کردن شویم؟ (به سبک زندگی شهدا)

اکثر ما احادیث بسیار تکان دهنده ای را که در مورد زشتی و کبیره بودن گناه غیبت آمده شنیده ایم. اما خیلی از اوقات نمی دانیم که چگونه مانع از غیبت شویم و کسی هم به ما راه کار نمی دهد و ما بیشتر با رودربایستی و ترس از متهم شدن به خشک و مقدس بودن مرتکب ترک نهی از منکر می شویم. 

در کتاب بسیار ارزشمند فرهنگ جبهه (جلد28، اصطلاحات و تعبیرات، که به اهتمام سید مهدی فهیمی و محسن مهرآبادی نگارش شده) اگر دقت کنیم به نکته ی جالبی برمی خوریم: نوع برخورد رزمندگان در مقابل گناهانی مثل غیبت. بچه های جبهه و جنگ هنگام مواجهه با گناهان و رفتارهای غیراخلاقی، از اصطلاحات و تعبیراتی برای بازداشتن فرد و متوجه ساختنش استفاده می کردند. از آنجا که این روش در عین زیبایی به نوعی با شوخی و طنز همراه بوده و بسیار کاربردی و مفید است، چند اصطلاح که شهدا و رزمندگان در هنگام مواجهه با غیبت به کار می بردند در زیر آورده شده تا شاید ما هم بتوانیم مشابه این روش، نهی از منکر غیبت کنیم. همچنین این روش می تواند منشأ الهام قرار بگیرد به این معنی که خود ما هم می توانیم به همین سبک اصطلاحات و تعبیراتی را بسازیم.

        ** با چوب کبریت خلال کردن - دست شستن از غیبت و بدگویی کردن از این و آن؛ وقتی کسی در جمع شروع به غیبت می کرد، می گفتند: «این چوب کبریت را بگیر لای دندان هایت را پاک کن»؛ کنایه از اینکه دهان و دندان هایت آلوده به گوشت بدن برادر مرده ات شده است.

** التماس دعا داشتن – تقاضای کنایه آمیز غیبت نکردن.

** بحث سیاسی ممنوع - غیبت کردن ممنوع.

** عَلَم عَلَم- غیبت؛ ... [اوستا عَلَم عَلَم]. 

** غیبت چند بخش است؟ غیبت نکردن و به کار دیگران کار نداشتن؛ ...

 
چند تعبیر و اصطلاح دیگر رو که بر همین اساس به ذهنم رسید که میشه ساخت و متداول کرد در زیر می آورم:

- "پیف پیف چه بویی میاد" و بعد از اینکه فرد با تعجب می گوید: نه، من چیزی متوجه نمی شم و ... گفته شود:"فکر کنم از دهن تو باشه. گوشت مرده ای چیزی خوردی...؟؟!!"

- "داداشت خوبه؟" کنایه از اینکه الان مشغول خوردن گوشت برادر مرده ات هستی و ... .

- نگو... نگو...، آقا... آقا...

- بخوابونم دهنش...؟!!

- بــــــوق: مانند کسی که در فیلم حرف زشتی بزند و به جای آن صدای بوق صداگذاری می شود. 

- برم نوشابه بگیرم: به این معنی که گوشت برادر مرده خوردن با نوشابه می چسبد. 

- نمکش خوبه؟ ، تند نشده؟ ، بازم هست خوردی بگو سرریز بیارم و ...: کنایه از خوردن گوشت برادر مرده 

-  هفتاد تا خوبه؟... نه کمه... : اشاره به مجازات زنا کار با شلاق و آن حدیث که الغیبة اشدّ من الزّنا. 

-   به کسی که غیبت می کند گفته می شود: «نوش جونت.. اگه سیر نشدی تعارف نکنی یه وقت، ماها رو هم زنده زنده بخور...» (به نقل از کاربر گرامی abedi). 
-   باز که گرد و خاک راه انداختی ...  (به نقل از دوستان).
-   باز که زدی به جاده خاکی ... (به نقل از دوستان). 
و ...
 
شما هم اگر چیزی به ذهنتون رسید و تجربه هایی دارید حتما بگید تا اضافه کنم.
لطفا با باز نشر این مطلب در وبلاگتون در اشاعه ی فرهنگ اسلامی سهیم باشید.
 
 
لینک های مرتبط:
کلید وازه: سبک زندگی دینی و اسلامی ایرانی، قرآن، گناه کبیره، فرهنگ جنگ و جبهه ایثارگران، جلوگیری ممانعت خودداری، امربه معروف و نهی از منکر، عزم ملی و مدیریت جهادی فرهنگی، تابلو اعلانات، خودسازی، تهذیب، شوخ طبعی و کنایه، سرکاری، سربه سرگذاشتن، جوک، بذله گویی، روابط عمومی و ارتباطات موثر  مذهبی، هیاتی ها و مسجدی ها، طرح حلقه های طرح صالحین پایگاه های بسیج، آموزش وتربیت و پرورش نیرو، نکته، علاج بیماری اجتماعی و روانشناسی، مهندسی فرهنگی و اجتماعی، اصلاح و تبلیغ و ترویج دوری و پرهیز، خنده دار و جالب و زیبا و مبتکرانه و خلاقانه، زیرکی و هوشیاری، حاضر به جوابی و بداهه گویی.نشریه و مجله و روزنامه دیواری، معرفی کتاب، جذب نیرو رشد و سازماندهی و پرورش، یادگیری، کودک و نوجوان و جوان، سخنرانی، تاریخ دفاع مقدس، فرهنگ بچه های مسجد و هیأت، 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394