دانلود منتخبی از کتاب دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری

دانلود منتخبی از کتاب دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری


کتاب دغدغه های فرهنگی حضرت آقا، سید علی خامنه ای (مقام معظم رهبری)

یکی از کتب ارزشمندی که در حوزه شناخت اندیشه و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به چاژ رسیده کتاب دغدغه های فرهنگی است.

البته لازم به ذکره که این کتاب بیانات حضرت آقا را تا سال ۱۳۸۲ رصد کرده و به ذکر بیانات پس از این سال پرداخته نشده. همچنین محور اصلی بیانات حول محور دو سخنرانی مهم ایشان در سال ۷۳ است دیگر فرمایشات ایشان شرحی مزجی بر این دو سخنرانی است.

آنچه در پیش روی شماست، انتخاب هایی از این کتاب وزین است. رویکرد انتخابی اصلا خلاصه برداری نبوده بلکه بزرگ نمایی بعضی جملات جهت دهنده بوده است و این کار با این خوش بینی انجام شده که یک فرد دغدغه مند بخواهد کلام هایی از آن بزرگوار را در حوزه ی فرهنگ به خاطر بسپارد.


دانلود منخب بیانات مقام معظم رهبری برگرفته از کتاب دغدغه های فرهنگی 

فرمت: word2003 ، حجم: ۸۵کیلوبایت

در عین حال قبل از قرار دادن متوجه شدم برو بچه های سایت راز ۵۷ (www.raze57.com) این همت رو به خرج دادند و خلاصه ای از اون رو در دسترس قرار دادند. من این لینک رو در ایـنـجـــا می  یارم. حجمش ۵۵۷کیلوبایت و با فرمت pdf بود. البته کاری که در قبل تقدیمتون شد متفاوت از اونه و رویکردش همون طور که گفته شد خلاصه برداری نیست. 

همچنین برای خرید اینترنتی کتاب از سایت موسسه جهادی (صهبا) با ۱۰٪ تخفیف (۳۳۰۰تومان) می توانید به ایـنجـــا مراجعه بفرمایید.

یکی از برنامه های شبکه ی رادیویی گفتگو (رصد)، در یک نوبت از برنامه هایش از دو نفر از عوامل تهیه کننده ی کتاب دعوت کرده بود(16 مهر91) تا پیرامون کتاب و دغدغه های حضرت آقا، صحبت کنند. این گفتگوی زیبا رو میتوانید از ایــنـجــــــا دانلود کنید. (حجم 9.7مگ) 

التماس دعا

کلیدواژه: سید علی حسینی خامنه ای- حضرت آقا- کارفرهنگی- روشنفکر و هنر و هنرمند- سینما- گزینش و برگزیده- حفظ- دسته بندی- فرمایشات- نظرات- صحبت ها- کلام و سخن- فرهنگ و تمدن انقلاب و جبهه و جنگ - تهاجم- جریان روشنفکری و انقلاب- امام-چکیده-عصاره- جملات مهم- کلمات قصار- 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 بهمن 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: