تاثیر سوء ماهواره بر روابط زوجین

تاثیر سوء ماهواره بر روابط زوجین

شکنندگی روابط زوجین و ایجاد سوءظن؛ تاثیرات مخرب ماهواره بر خانواده ها
یک استاد علوم تربیتی حوزه و دانشگاه گفت: قشر جوان و جامعه زنان پاشنه آشیل صاحبان شبکه‌های ماهواره‌ای هستند که برای این منظور برنامه‌ریزی و هزینه‌های فراوانی صرف کرده‌اند.
داوود رجبی‌نیا ، با ارائه تحلیلی از تاثیر شبکه‌های ماهواره‌ای بر تغییر سبک زندگی اسلامی در جامعه ما و راهکارهای مقابله با تاثیرات این شبکه‌ها، اظهار کرد: ماهواره رسانه‌ای فراملی است که می‌خواهد آموزه‌ها و اهداف خاص خود را به مخاطبینش انتقال دهد که گاهی با اهداف تجاری، سیاسی، اقتصادی و گاهی با اهداف فرهنگی و عقیدتی پیگیری می‌شود که رویکرد تجاری آنها بیشتر است.
وی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن این تعریف عمومی برای ماهواره‌ می‌توان گفت در هر صورت آنها برای صاحبان این رسانه دارای هدف هستند و به یقین تنها نیازهای واقعی جامعه را در نظر نمی‌گیرند، بلکه خواسته‌ها، رویکردها، موضع‌گیری‌ها، ایده‌ها و نظریات خود را در قالب این برنامه‌ها به مخاطبان القا می‌کنند.
این استاد علوم تربیتی حوزه و دانشگاه با بیان این‌که «سبک زندگی مجموعه‌ای از آداب، سنن و شیوه‌های زندگی در عرصه‌های مختلف است که یک ملتی بر اساس باورهای دینی، فرهنگی و ارزشی خود دنبال می‌کند» گفت: هماهنگی زندگی پیروان مکتب اسلام با آموزه‌ها و احکام و شیوه‌های زندگی اسلامی به سبک زندگی اسلامی تعبیر می‌شود.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : امیر حسین رحمانی
تاریخ : 22 فروردين 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: